Insomnia

Skrivet den: 2011-11-19 Klockan: 03:38:59

Hatar detta, det förstör hela ens liv! Klockan är halv fyra på natten och jag kan inte sova. Och ja, jag vet att det är fredag och att alla är ute och festar nu och vem behöver sömn och bla bla bla men grejen är att jag har försökt sova sen klockan tolv och jag behöver verkligen verkligen verkligen sova för jag har inte sovit på en vecka ungefär. En fucking vecka! Samma jävla visa varje kväll; är den tröttaste människan i världen, så trött så det verkligen gör ont i ögonen, hela kroppen är helt utmattad och jag är säker på att jag kommer somna vilken minut som helst men när jag väl lägger mig så ligger jag där pigg som en fucking lärka medan hjärtat håller på att hoppa ur bröstkorgen på mig. Pulsen går i 190 och jag känner direkt att det inte finns en chans att jag kommer kunna somna den natten heller. Kan man dö av sömnbrist? Alltså på riktigt? Det måste ju vara farligt att inte sova annars hade man ju inte behövt sova in the first place liksom. Det känns farligt i alla fall, känner mig ganska döende om jag ska vara ärlig. Fast det sjukaste är att jag ändå fungerar hyfsat om dagarna, eller det gör jag väl inte egentligen, men jag gör det ändå. Tränar till och med och sånt, det kanske jag inte borde egentligen när jag inte sover men det är det enda som får mig att må bra och vara glad. Kan ha världens äckligaste jävla pissdag och så går jag och tränar och så blir jag helt jävla happy. Så det tänker jag fan inte sluta med! Vet inte vad jag vill ha sagt med detta, ingenting typ. Kände att jag lika bra kunde skriva något här (eftersom att typ tio personer har frågat varför jag slutade blogga nu när jag precis börjat igen haha) medan jag väntar på att få någon slags ro ska infinna sig i kroppen så att jag somnar. Tvivlar starkt dock. Skriver något roligare när mitt liv blir roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0