Fredagslista i brist på annat

Skrivet den: 2011-10-21 Klockan: 21:51:55
Vad gör du just nu?
Halvkollar på Idol, dricker te och läser bloggar och kämpar för att inte somna sittandes, är helt slut.

Var tror du att du är/gör om 1 år?
Jag hoppas att jag har börjat plugga idrottsvetenskap eller något annat som har med hälsa och träning att göra.

Vad ångrar du, om något, i livet?
Har gjort en massa saker som jag inte är stolt över, framför allt när jag var yngre, men med åren har jag också lärt mig att det inte är lönt att gå runt och ångra en massa saker som man ändå inte kan göra ogjorda. Förhoppningsvis lär man sig av sina misstag och växer som människa. De valen jag har gjort har gjort mig till den personen jag är idag och det hade jag inte velat ta tillbaka.

Hur kommer du gå klädd i vinter?
Lite mer dressat än vanligt kanske. I somras var det fransar och indian-boho-hippie-stilen som gällde för mig men nu blir det mycket byxor och kläder i rostfärgat, orange, smaragdgrönt och svart. Mycket blusar med knytband och allmänt sjuttiotalsinspirerat. Ponchos och stora härliga stickade tröjor och halsdukar.

Vilka 3 saker är du beroende av?
1. Kaffe for sure. 2. Min iPhone. 3. Musik musik musik!

Har du någon dold talang?
Jag är vig men inte så vig som jag var när jag var yngre, jag har blivit sjukt grym på att laga mat och faktiskt så tycker jag att jag har fått en ganska grym sångröst de senaste åren konstigt nog.

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
Förra helgen: Inte jättemycket, tog det väldigt lugnt men det var mysigt ändå. Var på 70-årskalas hos mormor i Trelleborg, chillade och åt gott med älskling, tvättade och gick i Bokskogen. Hej pensionär-Nickey haha.
Nu i helgen: Skulle göra en massa men lyckades inte sova inatt så har varit helt förstörd idag. Imorgon ska jag träna om jag lyckas få någon sömn och så tänkte jag hänga i stan lite.

Vad har du på dig just nu?
En handduk om håret och en om kroppen :)

Bästa skönhetsknep?
Tvätta alltid av sminket innan du lägger dig! Solarium, även om det inte är det mest hälsosamma kanske. Man känner sig sjukt mycket fräschare med lite färg! Och skratta mycket!

Vilka är dina dagens planer?
Nu är dagen typ slut men kolla färdigt på Idol väl, kramas med älskling när han kommer hem och försöka få någon jävla sömn inatt.

Vad äter du helst inte?
Skinka och lamm. Usch och fy.

Nämn 3  bloggar du besöker dagligen?
1. Kenzas
2. PT-Fia
3. Engla

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Yes, mitt nuvarande. Blir tre år i december.

Bästa staden/landet du besökt?
Barcelona, Puerto de La Cruz/Santa Cruz, London, Bangkok.
Spanien och Thailand.

Vilken kändis får du höra att du liknar?
Ferige, Fergie och åter Fergie. Dom kallade mig till och med Fergie i gymnasiet haha.

Tror du på gud?
Ja, det gör jag.

Vad är din största rädsla?
Att bli gammal. Är riktigt rädd för det, det är skitjobbigt. Alltså livrädd är jag. Inte för att bli typ 55 bast, utan att bli gammal och grå och tyna bort långsamt och dö.

Nämn en sak du aldrig provat på:
Hm, har testat det mesta haha. Eller inte tunga droger och så och skulle aldrig göra heller.

Vilka är dina favoritnamn?
Det säger jag inte för det ska mina barn heta haha. Det sjukaste är att när jag träffade Felipe så sa han att det fanns ett spanskt pojknamn som han alltid har älskat och som han vill att hans son ska heta och så var det exakt samma namn som jag alltid har älskat och vill döpa min son till. Meant to be hehe!

Hur/Var vill du bo i framtiden?
I Barcelona eller New York.



Bild från augusti 2010
Kommentarer
Postat av: Sandra Lindblom

Äntligen! Nickey e tillbaka! :)

Datum: 2011-10-22 Tid: 08:20:44
URL: http://www.in-nuce-zassey.blogspot.com
Postat av: Vadico

Datum: 2011-10-22 Tid: 12:25:29
URL: http://izabellegustafsson.blogg.se/
Postat av: Vadico

Fin blogg :d

Haft en bra dag? :)

Datum: 2011-10-22 Tid: 12:25:50
URL: http://izabellegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0