111206

Skrivet den: 2011-12-06 Klockan: 09:44:18

Shululu, ligger i sängen och drar mig, vaknade för en stund sen. Sängen är helt varm och skön så vill inte stiga upp men jag är vrålhungrig så det måste jag snart ändå haha. Kunde inte sova en blund igår natt så var skiträdd att jag inte skulle kunna sova inatt heller för jag blir typ övertrött och brukar inte kunna sova alls när jag missat en natt. Men det gick bra, har fått sex timmar i alla fall så ska inte klaga :)

Kan inte fatta att det är den 6:e december redan, helt galet vad tiden flyger alltså. Jag sticker ju för fan till England om exakt två veckor! Känns som jag har asmycket kvar att fixa innan jag åker men har i alla fall beställt nytt pass så det borde komma i veckan.

Har absolut inget intressant att skriva, ligger bara och tänker på vad jag ska äta till frukost haha, magen kurrar verkligen riktigt högt. Mina och Sandras macarons blev jättefina förresten, sjukt komplicerat och man ska ju vara beredd på misslyckas med dom första gången men vi var ganska duktiga tycker jag och det blir väl ännu bättre efter några gångers övning. Svingoda blev dom! Men vilket projekt alltså, förstår att dom är så dyra, tog fan 11 timmar typ. Fast då tränade vi emellan och så men ändå.

Nej, nu kurrar magen ihjäl sig här, måste äta. Puss!



 

Våra vinterinspirerade macarons :)
Kommentarer
Postat av: TJATJA

VILKA FINA MACARONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SICKASTE

Datum: 2011-12-06 Tid: 11:16:10
Postat av: Sandra

Haha så söt dröm en vacker dag blir det verklighet :P Vi måste ses snart, saknar dig din apa! =)

Datum: 2011-12-06 Tid: 14:46:01
URL: http://misletras.blogg.se/
Postat av: caroline

smarrigt :)

Datum: 2011-12-07 Tid: 10:15:36
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0