Barcelona

Skrivet den: 2011-12-09 Klockan: 10:31:54

Har sovit inatt igen, woho! Visserligen gick jag och la mig klockan tio (för första gången på fruktansvärt länge, måste göra det oftare!) för jag var helt slutkörd efter ett Bodycombat-pass och ett Latino-pass och somnade inte förrän lite efter ett men det artar sig ändå tycker jag!

Hann till och med drömma att jag var i Barcelona, helt freakin fabulous var det. Typ alla jag kände var där men jag fattade aldrig vem jag var där med in the first place haha. Och allt gammalt folk från Kirseberg och Stenkula och massa andra människor som man kände när man var yngre var också där. Riktigt jävla kul hade vi i alla fall och sjukt varmt och skönt var det.

Så varmt och fint har vi det knappast här. Världens storm härjar utanför fönstret och regnet har smattrat riktigt hårt mot rutan hela natten. Hade inte tackat nej till Barca nu faktiskt. Fast jag åker ju till England om 11 dagar och det ska också bli riktigt nice! Blir Barca till sommaren förhoppningsvis.

Nu måste jag verkligen ta tag i den meterhöga traven med läxor som jag skjutit upp alldeles för länge!









Barcelona oktober 2010

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0