Jag i ett nötskal

Skrivet den: 2011-12-04 Klockan: 10:52:25

Haha alltså jag är så rolig, antingen bloggar jag inte på flera veckor eller så skriver jag tio inlägg på en dag. Typiskt mig och faktiskt en bra beskrivning på hur jag är som person. Antingen vill jag inte göra ett skit eller så vill jag göra allt. Jag är verkligen en antingen eller-människa. Jävligt jobbigt ibland faktiskt men när jag är i en vill-göra-allt-period är det underbart för då är jag så sjukt peppad och ingenting kan stoppa mig, då har jag kraft för tio personer. När jag däremot har en vill-göra-inget-period så har jag inte ens kraft eller motivation för en person. Har haft en svacka den senaste tiden, inget har varit roligt och jag har verkligen haft noll inspiration och motivation men känner att jag är på väg tillbaka nu, känner mig sjukt peppad på allt haha.

Väntar på att mina träningskläder ska torka nere i tvättstugan så jag kan ta bussen till Sandra. Vi ska adventsmysa och julbaka, sjukt pepp! Sen ska vi träna Bodycombat, sjukt pepp!

Är på asbra humör idag hihi, ska bli riktigt gött att kötta på Bodycombaten idag, har tränat en jävla gång på två och en halv vecka. Har varken haft lust eller tid men nu jävlar! :)




Egobilder, vad annars ska man göra när man väntar på tvätten liksom haha? Såhär ser jag ut idag, är orangeröd andra advent till ära :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0