Sunshine

Skrivet den: 2011-12-08 Klockan: 11:11:06

Har precis slängt i mig lite frukost och nu sitter jag på bussen, ska hoppa av vid Sandra och möta henne och Hailey. Vi ska förbi 24Seven på Värnhem för dom har spärrat min inloggning så att jag inte kan boka pass fast att jag inte har missat några aktiviteter. Skitstörigt! Så nu ska jag gå och skälla lite på dom för jag måååste få plats på Latinon idag, har saknat det som fan!
Sen ska vi svänga förbi Försäkringskassan och sen vidare till stan för att kolla lite. Mys!
Helt soligt och fint väder idag så jag är helt glad och dessutom fick jag sova sju timmar inatt så jag är nöjd tjej :D



Kommentarer
Postat av: Sandra Lindblom

Snygg kopp!! dog du igår? :P

Datum: 2011-12-09 Tid: 08:49:19
URL: http://in-nuce-zassey.blogspot.com/
Postat av: Paula

Vilken söt kopp!

Datum: 2011-12-17 Tid: 15:14:16
URL: http://shefabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0