Seglördag

Skrivet den: 2011-10-22 Klockan: 17:20:29

Träningen gick bra idag, dock kändes det lite halvt meningslöst för jag blev knappt trött ens. Är van vid Emelies killer-pass på 24 Seven. Man dööör av hennes pass, no kidding alltså. Hon kallas inte Hitlerina för inget haha. Men skönt att få röra på sig lite ändå för jag har knappt hunnit träna i veckan, och när jag ändå inte mår hundra så kanske det är bra att inte ta ut mig för mycket.

Är så fucking pepp på England, längtar riktigt mycket redan! Och idag var jag superduktig, gick på Entré med Sandra och Zinnia utan att handla någonting fast att det kliade i fingrarna, och det är fan grymt att klara det när man heter Nickey. Är en äkta liten shopaholic haha. Eller jag handlade en klocka men det var för pengar som jag fick när jag lämnade tillbaka en tröja så det blir liksom plus minus noll. Funderar dock på att lämna tillbaka den också för det har redan kommit in fukt under glaset och jag har haft på mig den i typ tio minuter. Grym kvalitet!

Anyways, har bestämt mig för att inte handla någonting alls som jag inte måste, alltså typ kläder, skor, smycken etc. tills jag kommer till England. Allt är sjukt mycket billigare där och där finns mycket roligare affärer också så det är bara dumt att inte spara mig till jag kommer dit. Can't wait! Jul i England är det mysigaste som finns, ååh!

Vill inte blogga på denna adressen egentligen, gjorde denna bloggen för tusen år sedan men har aldrig skrivit i den, men nu har jag helt plötsligt fått tillbaka blogglusten och jag pallar inte göra ny design och header och allt skit så det får väl bli här ett tag i alla fall. Stör mig på att jag inte kan fortsätta blogga på min gamla blogg, som var grym och faktiskt ganska populär, men tyvärr finns det människor som läste den som jag inte vill ha med att göra.

Nej, nu ska jag fixa lite kaffe och sätta på Big Bang Theory-boxen och bara dö lite i soffan. Man blir så jävla trög och seg av att inte sova alltså. Dö, sömnproblem, dö!



England i somras, dör så mycket jag saknar den lille skitungen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack :D

Haft en bra dag?

Datum: 2011-10-23 Tid: 10:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0