Senapsgult

Skrivet den: 2011-10-26 Klockan: 10:10:33

Gah, så jävla trött jag är. Har sovit 1,5 timme bara och jag dör. Man blir helt trög av att inte sova ordentligt alltså. Hade skitmycket sömnproblem för några år sen, då sov jag i princip ingenting på fyra månader och jobbade mer än heltid. Det var helt sjukt men konstigt nog var det den bästa tiden i mitt liv haha. Inte för att jag inte sov men för att allt var så bra i livet då och det var precis när jag var nykär i Felipe och jag trivdes så sjukt bra på jobbet. Saknar det!

Anyways, today I'm rockin' my mustard tights!







Senapsgult och rostfärgat är ju säsongens hetaste färger och jag trodde aldrig i mitt liv att jag skulle ha på mig någon av de färgerna men jag ÄLSKAR det nu haha. Är man fashion freak så är man!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Jag som inte trodde jag hade några läsare från Malmö - fick nämligen inte ett endaste tips på ställen-man-måste-besöka. Haha=)

Datum: 2011-10-26 Tid: 15:05:36
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: paula

omg har du gått ner i vikt?? Du ser så smal ut! :o



Jo faktiskt jag tänkte skaffa ett kort på 24/7, men du bor också långt borta :(

Datum: 2011-10-26 Tid: 20:01:32
URL: http://shefabulous.se
Postat av: Anonym

Du jag undrar vart du köpt det du har i håret ? Jättefint

Datum: 2011-11-28 Tid: 22:09:02
Postat av: Nickey

Tack, älskar den! Från H&M men det var ett tag sen nu! :)

Datum: 2011-12-04 Tid: 00:27:08
URL: http://nickeystyle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0